Pajudėk

Pajudėk

Nuo kovo mėnesio pradedame jogos/kalanetikos/pilates treniruotes Vytautas Ego Spa didžiojoje salėje.

Užsiėmimai vyks penktadieniais,  šeštadieniais 16 val. Trukmė 45 min.

Treniruotėje gali dalyvauti iki 15 asmenų.

Kaina 10 Eur / asm.


Joga – egzotiškais Rytais kvepianti treniruotė, kurioje turėsite progą susipažinti su savo kūnu iš naujo. Atliekant jogos dinaminius ir statinius pratimus, mankštinamas visas kūnas: stiprinami gilieji raumenys, gerėja lankstumas, pusiausvyra bei koordinacija. Sutelkiant dėmesį į kvėpavimą, organizmas itin efektyviai pasisavina deguonį. Atsipalaidavimo ir meditacijos pratimai padeda nurimti, normalizuoja kraujospūdį ir gerina nuotaiką.

Ši praktika atsirado Indijoje maždaug prieš 5000 metų ir buvo įvairiai pritaikyta kitose šalyse. Po atliktų įvairių ir daug mokslinių tyrimų buvo nustatyta jogos nauda sveikatai, dauguma tyrimų rodo, kad joga yra saugus ir efektyvus būdas padidinti fizinį aktyvumą, ypač jėgą, lankstumą ir pusiausvyrą.Yra įrodymų, kad reguliari jogos praktika gali būti naudinga žmonėms, kenčiantiems nuo aukšto kraujospūdžio, širdies ligų, skausmų, įskaitant apatinės nugaros dalies skausmus, depresiją ir stresą.

Pilatesas- pasikartojančių pratimų sistema, atliekama ant kilimėlio ar kitokios įrangos, skatinanti jėgą, stabilumą ir lankstumą. Pilateso pratimai lavina kūną per raumenų pastangas, kylančias iš šerdies. Ši technika ugdo kūno suvokimą, kad būtų palaikomi veiksmingi ir grakštūs kasdieniai judesiai. Pilatesas buvo populiarus tarp šokėjų, tačiau jis patinka platesnei auditorijai. Pilateso metodą XX a. 20-ajame dešimtmetyje sukūrė Josephas Pilatesas. Pilates propaguotojai pabrėžia pagrindinius stiprinančius metodo privalumus, gerinančius laikyseną ir pusiausvyrą. Pilatesas nukreiptas į „jėgos“ raumenis, įskaitant sėdmenis, klubus, dubens dugną ir apatinę nugaros dalį. Panašiai kaip joga, Pilateso metodas skatina gilų, sąmoningą kvėpavimą. Pilatesas plačiai naudojamas reabilitacijos įstaigose, bet taip pat naudingas kūno rengybos šalininkams ir elitiniams sportininkams.

Praktikuojant funkcinius judesių modelius, raumenys vystomi tolygiai, atrodo ilgi ir liesi.Jėgos pasiekimas be masės pritraukia daug žmonių į Pilatesą. Pagal metodą, subalansuotas raumenų vystymasis yra kūno lavinimo harmoningai ir efektyviai judėti rezultatas. Pilateso metodas teigia, kad nesubalansuotas kūnas gali sukelti raumenų silpnumą, o tai gali sukelti kompensacijas kūne, neleidžiančias sąnariui judėti per visą jo judesių diapazoną.Pilateso technika taip pat teikia pirmenybę kokybei, o ne kiekybei. Skirtingai nuo kitų pratimų sistemų, Pilateso pratimai neapima daug pakartojimų kiekvienam judesiui. Idėja ta, kad kiekvieną pratimą atlikdami tiksliai ir sutelkdami dėmesį į kvėpavimą galite pasiekti reikšmingų rezultatų per trumpesnį laiką.

Gilus kvėpavimas taip pat yra labai svarbus Pilatesui. Tai reiškia, kad su kiekvienu įkvėpimu reikia visiškai iškvėpti, kad plaučiai būtų ištuštinti nuo pasenusio oro ir įkvėptų šviežio deguonies. Pagerėjęs kvėpavimas ir kraujotaka leidžia kūnui veikti optimaliai iš vidaus.

Kalanetika- tai funkcinė treniruotė visam kūnui, susidedanti iš įvairių dinaminio tempimo kompleksų, balanso, natūralių žmogaus judesių. Pratimai skirti lavinti judesio plastiką, koordinaciją, laikyseną, lankstumą ir raumenų jėgą. Ši treniruotė padeda atsikratyti įtampos, atrasti ramybę, gerinti fizinę būklę, tobulinti kūno formas. Treniruočių metu dirba daug raumenų grupių, judesiai atliekami pilna amplitude ir taikant pulsavimo metodą, mokomasi valdyti kvėpavimą, gebėjimą jausti kūną erdvėje bei atsipalaiduoti. Kalanetika pakankamai naujas ir originalus metodas, persipina pilateso pratimais, primena jogą įkvėptas baleto, todėl dar vadinama karališka mankšta. Mankšta išsiskiria dinamiškais, koordinuotais judesiais, kuriuos sujungus treniruotė panašėja į šokį.

Treniruotės metu pulsas pakyla nežymiai, tad organizmas dirba riebalų deginimo zonoje. Tinka įvairaus pasirengimo žmonėms. Kadangi didelis dėmesys skiriamas dubens dugno raumenų stiprinimui, todėl rekomenduojama moterims po gimdymo, dirbant sėdimą darbą ar žmonėms dėl senatvinio proceso vykstantį raumenų silpnėjimą.